Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2009

Από το παραμύθι, στον κόσμο...

Δανείστηκα το όνομα μου από ένα βιβλίο του Terry Prachett, το Equal Rites (και σε ελληνική απόδοση Νευρικές Μάγισσες). Δεν ξέρω και, σε κάθε περίπτωση, δεν μπορώ να κρίνω εγώ, αν μου ταιριάζει, αλλά σίγουρα μου αρέσει!
Η Eskarina Smith λοιπόν είναι ένα κοριτσάκι που, κατά λάθος (λάθος γιατί είναι κορίτσι, ενώ κανονικά μόνο αγόρι μπορεί), κληρονομεί το ραβδί ενός μάγου και αποφασίζει να πάει στη σχολή μάγων, στην οποία όμως δέχονται μόνο αγόρια. Δεν έχει πολλές επιλογές, λοιπόν, και προκειμένου να γίνει μάγισσα αποφασίζει να παραστήσει το αγόρι. Για να μην τα πολυλογούμε, γίνεται δεκτή στη σχολή, από την οποία αποφοιτεί και έτσι γίνεται η πρώτη γυναίκα μάγος, δηλαδή μάγισσα.

Αυτό το blog, ελπίζω να γίνει ένα παράθυρο ... να βλέπω από μέσα τον έξω κόσμο και να βγαίνω και να βλέπω απο έξω τον μέσα κόσμο... θα μπορούσε όμως να είναι και μαγικός καθρέπτης που θα μου δίνει τη δυνατότητα να βλέπω ΟΛΟ τον έξω κόσμο και όχι μόνο το μικρό κομμάτι του που μου επιτρέπει η όραση μου και η καθημερινότητα μου ... Δεν ξέρω, οψόμεθα!

Καλώς σας βρήκα λοιπόν...!

GatheRate

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου