Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009

ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ

Έλαβα, χθες, τηλεφώνημα από το πολιτικό γραφείο γνωστού πολιτευτή στην εκλογική περιφέρεια μου, προκειμένου να κληθώ να παραστώ στην επικείμενη προεκλογική συγκέντρωση του. Η πρόσκληση μάλιστα έπρεπε να επιβεβαιωθεί και έτσι ρωτήθηκα αν σκόπευα να παρευρεθώ. Όπως ήταν αναμενόμενο - για μένα, και ουδόλως για την τηλεφωνήτρια - αρνήθηκα (πάει το βύσμα, με μαύρο θα με σημείωσε η τηλεφωνήτρια στον καταλόγο της).

Το αξιοσημείωτο όμως, είναι άλλο. Πριν ολοκληρωθεί η σύντομη συνομιλία - που διεξήχθη σε απολύτως πολιτισμένο και ευγενικό κλίμα, παρά την αρχική παρόρμηση μου να εκτοξεύσω τα πιο απίθανα μπινελίκια που μπορούσα να σκεφτώ! - ρώτησα την τηλεφωνήτρια να μου γνωστοποιήσει με ποιο τρόπο περιήλθε σε αυτούς ο αριθμός του τηλεφώνου μου. Έλαβα λοιπόν την εξής απίστευτη απάντηση "Μα από τους φίλους του κόμματος". Στην ένσταση μου όμως ότι εγώ δεν είμαι φίλος του κόμματος, μου αντέτεινε, αποστομωτικά ομολογουμένως, ότι εγώ δεν είμαι, αλλά, προφανώς, κάποιος φίλος μου είναι και φίλος του κόμματος και, κατά πάσα πιθανότητα, εκείνος έδωσε το τηλέφωνο μου ...

Ηθικό δίδαγμα : Πρέπει να προσέχω περισσότερο τους φίλους μου !!!

GatheRate

2 σχόλια:

  1. Συνήθως σε μια κομματική συγκέντρωση γίνονται οι λίστες με τους πιθανούς συμπαθούντες τους κόμματος που προτείνει κάθε μέλος.
    Δεν αποκλείεται βέβαια να σε πάρουν και από άλλα κόμματα για τον ίδιο λόγο γιατί μερικές φορές τα κομματόσκυλα λένε και άσχετα ονόματα γνωστών τους για να δείξουν ότι διαθέτουν μεγάλο κύκλο γνωστών έτσι ώστε να θεωρηθούν ως καλοί κομματάρχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αλήθεια είναι ότι έχω λάβει και κάτι άσχετα SMS, αλλά πρώτη φορά με πήραν τηλέφωνο για να με προσκαλέσουν σε κομματική συγκέντρωση (οποία τιμή !!!).

    Προληπτικά πάντως, φρόντισα να βρίσω έναν φίλο μου, που πάσχει από το σύνδρομο ΕΚΣ (Εξαρτημένο Κομματικό Στέλεχος) και του είπα ότι αν τυχόν έχει δώσει ή ξαναδώσει ποτέ το τηλέφωνο μου, θα κάνω βουντού και θα χάσουν τις εκλογές (και εννοείται, αφού πιστεύει σε κόμματα, πίστεψε ότι τα βουντού μου μπορεί να είναι αποτελεσματικά!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή