Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2009

Γιατί έτσι μου αρέσει...

Μετά από ημέρες απουσίας, επιστρέφω και περνώ μια βόλτα από το μπλο(γ)κάκι μου.
Βλέπω την τελευταία ανάρτηση μου και αναρωτιέμαι ανήσυχη : "Πας καλά;;; Ανάλωσες πολλή από την ελάχιστη φαία ουσία που νομίζεις ότι διαθέτεις για να συλλογιστείς πάνω στη σκοπιμότητα των συνασπισμών ; Εδώ ο κόσμος χάνεται και ... εσύ στην κοσμάρα σου ; Τόσα θέματα τρέχουν καθημερινά στην επικαιρότητα και άλλα τόσα, αν όχι περισσότερα, εκτός αυτής ... Μα καλά τι πίνεις και δεν μας δίνεις, όταν σου κατεβαίνουν αυτά τα κουλά ;".

Η ψυχανάλυση από το δεύτερο εαυτό μου συνεχίστηκε ακάθεκτη και δριμύτερη, λόγω όμως διαφόρων μπινελικίων που ελέχθησαν, αποφασίζω να μην την αναπαράξω περαιτέρω, διότι θα εκθέσω και τους δύο εαυτούς μου.

Οφείλω όμως να ομολογήσω ότι με αδικώ. ΟΚ, τραβάω τη σχιζοφρένεια και τρώω διάφορες φλασιές, αλλά γιατί αυτό είναι τόσο κακό ; Μήπως είμαι ταγμένη να ασχολούμαι με όσα είναι ή θεωρούνται σοβαρά και παραβίασα τον όρκο μου, αμπελοφιλοσοφώντας για συνασπισμούς ; Στο τέλος τέλος, έτσι γουστάρω. Ουφ πια, τι με έβαλα, χωροφύλακα στα θέματα που με απασχολούν; Αν μου καβ... χμ... αν θέλω, αύριο θα γράψω ανάρτηση για τον οργασμό του ιππόκαμπου ...!!!

Όσο για το δεύτερο - προσγειωμένο και ορθολογικό - εαυτό μου, ένα μόνο σχολιάκι : Εσύ Αδάμ που ήσουν (χθες) ;  Άντε για να μην τα πάρω τώρα ...

GatheRate

3 σχόλια:

  1. Το προηγουμενο ποστ σου δεν το σχολιασα γιατι δεν το καταλαβα.

    Απορω πως τα βγαζεις περα με 2 εαυτους. Εγω ουτε τον εναν που εχω δεν μπορω να κουλαντρισω.

    Ο οργασμος του ιπποκαμπου ειναι φανταστικο θεμα. Μπορουμε αν θελεις να το αναλυσουμε διεξοδικα. Αν θυμαμαι καλα, ο ιπποκαμπος γινεται ερμαφροδιτος αν λειψει το ενα φυλο. Οποτε η εκφραση "εχω οργασμο με τον αλλο μου εαυτο" αποκταει μερικες πολυ ενδιαφερουσες προεκτασεις ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κρίνοντας από τις τελευταίες δύο αναρτήσεις μου, σου φαίνεται ότι τα βγάζω πέρα; ;-)
    Δεν την παλεύω με τίποτα !

    Όσον αφορά το φανταστικό θέμα του οργασμού του ιππόκαμπου, είναι όντως φανταστικό, αφού στη διάσταση που το έθεσες, γελάω ασταμάτητα εδώ και πέντε λεπτά! (παρεπιμπτόντως, ευχαριστώ, το χρειαζόμουν!).

    Νομίζω πάντως ότι ο ιππόκαμπος είναι που το θηλυκό πρέπει να αποκεφαλίσει το αρσενικό για να καταφέρει το τελευταίο να εκσπερματώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω την εντύπωση πως αυτό που περιγράφεις Εσκαρίνα συμβαίνει στα Αλογάκια της Παναγίτσας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή