Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2009

Η εβδομάδα αρχίζει με ...

Η νέα ημέρα στη Νέα Δημοκρατία, βρίσκει τον Αντώνη Σαμαρά, πρόεδρο της, τη Ντόρα Μπακογιάννη να έχει φάει πόρτα και τον Ψωμιάδη ... με πνευμονία. Όπως και να το δει κανείς, το wannabe πρόεδρος έχει επιπλοκές, χειρότερες και από τη χοιρινή γρίπη !

Με δεδομένο ότι η Νέα Δημοκρατία είναι κόμμα εξουσίας, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο έλληνας ψηφοφόρος αρέσκεται στην κατά παράδοση ψηφοδοσία, προφανώς θα δούμε, κάποια μέρα, πρωθυπουργό το Σαμαρά (μένει να υπολογιστεί ο χρόνος που απαιτείται προς τούτο), όπως άλλωστε θα βλέπαμε τη Ντόρα, αν είχε γίνει πρόεδρος, ή ακόμη και τον Ψωμιάδη, αν κατάφερνε, με κάποιο τρόπο, να ηγηθεί της Νέας Δημοκρατίας.

Κατόπιν λοιπόν της εκλογής Σαμαρά, συνοψίζω - με το γνωστό αυθαίρετο και ατεκμηρίωτο τρόπο μου - την αποτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος ως εξής :
1. Ο Κ. Μητσοτάκης αποδεικνύεται - τελικά - ότι έχει πει κάτι πολύ σοφό : Σε δέκα χρόνια δεν θα το θυμάται κανείς.
2. Όσα επώνυμα και αν αλλάξει - ή δεν αλλάξει - η Ντόρα, πάντα θα είναι η κόρη Μητσοτάκη και αυτό είναι η μοναδική εξαίρεση στον κανόνα του Σε δέκα χρόνια δεν θα το θυμάται κανείς.
3. Ο Γ. Καρατζαφέρης θα πρέπει να είναι στα μαύρα πανιά, γιατί η εκλογή Σαμαρά σηματοδοτεί την αφαίμαξη του ποσοστού του (περιμένετε και θα δείτε τώρα κατακόρυφη αύξηση στην αγάπη για την πατρίδα - θρησκεία - οικογένεια / οι αλλεργικοί πάρτε διπλάσια δόση χαπιών για να το αντέξετε!).

Και για να μην ξεχνιόμαστε, είχαμε και την Πανελλαδική Συνδιάσκεψη του ΣΥΡΙΖΑ (τρία πουλάκια κάθονται και πλέκουν πουλόβερ μοχέρ!). Μήπως δεν κατάλαβα καλά, αλλά ο Αλαβάνος μας απειλεί; Η δική του γενιά (άντε και θα το ανοίξω το κουτάκι... τη γενιά μου μέσα) όταν ξεμπερδέψει τη βούρτσα από τη ... (ξέρετε τώρα τι εννοώ), ας μας πει το ποίημα της! Όσο για το αντι-ευρωπαϊκό ξέσπασμα, τα λεφτά του τυροπιτά τα θέλουμε, τον τυροπιτά δεν θέλουμε ;

Ο Λ. Κύρκος, εν ολίγοις, παροτρύνει τους ανανεωτικούς να την κάνουν - με ελαφριά πηδηματάκια - από το ΣΥΝ.  Μετά τα τρία πουλάκια, οι τρεις λαλούν και στο τέλος τους βλέπω τρεις και ο κούκος (ψάχνω απεγνωσμένα χαρτάκι με ένδειξη TO DO, βρίσκω, σημειώνω : να θυμηθώ να κρατήσω ως σουβενίρ υλικό του ΣΥΝ / ΣΥΡΙΖΑ, σύντομα θα έχει συλλεκτική αξία...).

Να και ο Γιωργάκης, να τα χώνει στους ευρωπαίους που είναι αυστηροί μαζί μας και όχι αυστηροί με άλλους ... Αντί άλλου σχολίου, αναφέρω ότι στο ΕΨΙΛΟΝ της κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας, είχε αφιέρωμα στις ΗΠΑ και στην προτεσταντική "διαπαιδαγώγηση" τους, από την οποία απομωνώνω το τσιτάτο Το σφυρί σου στις 5 το πρωί και στις 8 το βράδυ, καθησυχάζει το δανειστή σου για ακόμη 6 μήνες. Όταν δανείζεσαι, Γιωργάκη μου, και ο άλλος σε βλέπει να τα τρως στις π... (έχω βάλει ειδικό φίλτρο, για να μην μου ξεφεύγουν δημοσίως τα "γαλλικά" - φυσικά και είναι δημοσίως η συνομιλία μου αυτή με το ηλεκτρονικό υπερπέραν, το είπε και κοτζάμ Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου), τι περιμένεις, να μην σου βάλει χεράκι ότι είναι δανεικά αλλά όχι αγύριστα ;

Ταύτα και μένω, διότι είναι Δευτέρα και δεν συγχίζομαι τις Δευτέρες (κάνει κακό στο ... κάρμα της υπόλοιπης εβδομάδας), θα χαλάσει το δέρμα μου (και τότε θα δείχνω όσο ακριβώς στρίγγλα είμαι!) και έχω και δουλειά να κάνω (γιατί 14ο μισθό, τον πούλο και στο μπαούλο οι αυτοαπασχολούμενοι, κάτι σαν το σεξ για τους αυτοικανοποιούμενους!).

GatheRate

Τρίτη, 24 Νοεμβρίου 2009

Αφού σε χαλάει, γιατί το κάνεις ;

Έχω μια κακιά συνήθεια, την οποία προσπαθώ σε πρώτη φάση να μειώσω, με απώτερο στόχο να κόψω κάποια μέρα. Φυσικά και δεν αναφέρομαι στο κάπνισμα, διότι, όπως σε πολλούς τόνους δηλώνω, πρώτα θα δω τα ραδίκια ανάποδα και μετά θα κόψω το κάπνισμα και τα μπινελίκια (αν το κάνω πρώτα θα δω ανάποδα τα ραδίκια και μετά θα κόψω το κάπνισμα και τα μπινελίκια κάνει και ομοιοκαταληξία, οπότε να, άλλο ένα στοιχάκι να προσθέσω στα μετρίου έως καθόλου ευφυίας ποιηματάκια μου!!!).

Για να επανέλθω όμως, αναφέρομαι στην τάση που με καταλαμβάνει κάποια πρωινά που δεν χρειάζεται να φύγω πολύ νωρίς από το σπίτι να ανοίγω την τηλεόραση για να παρακολουθήσω λίγο από τις πρωινές - δήθεν - ενημερωτικές εκπομπές (τόσο όσο χρειάζεται για να κάνω ένα τσιγάρο!). Πάντα και σε κάθε ευκαιρία, αυτή η τάση αποδεικνύεται επιβλαβής, διότι μου προκαλεί απίστευτο εκνευρισμό και έντονη επιθυμία να κατεβάσω τόσα "καντήλια" που θα έκαναν τη μητρόπολη να φαντάζει μικρομάγαζο!!!

Έτσι λοιπόν και σήμερα, δεν κατάφερα να αντισταθώ και άνοιξα την τηλεόραση, στην εκπομπή Καμπουράκη-Οικονομέα, στην οποία, με τη συμμετοχή του προέδρου των επιμελητηρίων, του προέδρου του ΕΒΕΑ (φτου, μου έρχεται το μπινελίκιο), εκπροσώπου του ΠΑΜΕ και εκπροσώπου της ΑΔΕΔΥ, επιχειρούνταν, προφανώς ανεπιτυχώς (νομικά, αυτό λέγεται απρόσφορη απόπειρα λόγω ευήθειας) να γίνει διάλογος για το θέμα του ασφαλιστικού. Αυτό όμως που πραγματικά γινόταν ήταν χάβρα των Ιουδαίων, με όλους τους συμμετέχοντες να φωνασκούν χειρότερα και από γάιδαρους σε οργασμό!

Και βρέθηκε η υποφαινόμενη - για την ακρίβεια γράφουσα - ηλίθια μικρή μάγισσα, που έκανε τη μαλακία και πήδηξε έξω από το παραμύθι της - πάλι ξεχειλώνω το θέμα - να τραβάει τα μαλλιά της. Εκεί όμως που πίστεψε ότι δεν μπορεί να γίνει χειρότερο, άρχισαν οι επί ατομικού αντεγκλήσεις του εκπροσώπου του ΠΑΜΕ με τον πρόεδρο των επιμελητηρίων. Τότε πάτησα το off και εξέπνευσα με ανακούφιση, μη παραλείποντας φυσικά και το σχετικό "γαλλικό" εις ένδειξη διαμαρτυρίας !

Έμεινα όμως να αναρωτιέμαι :
1. Το ΠΑΜΕ έχει την εργολαβία "προστασίας" των εργαζομένων ; Και αν ναι, μήπως θέλει να μας πει τι θα έκανε για αυτούς, σε όρους του παρόντος σύμπαντος και όχι εκείνου του άλλου στο οποίο φαίνεται να κατοικεί και ενίοτε επισκέπτεται και το δικό μας ;
2. Εργαζόμενοι είναι μόνο όσοι ετεροαπασχολούνται ; Διότι οι αυτοαπασχολούμενοι δεν φαίνονται πουθενά και, οποία έκπληξις, θέλουν και αυτοί κοινωνική ασφάλιση και σύνταξη πριν τα βαθιά - και τιμημένα πάντα - γεράματα.
3. Είμαι τόσο γκαντέμω, που κάθε φορά, που με πιάνει αυτή η παρόρμηση και ανοίγω την τηλεόραση, πέφτω πάνω στο Μίχαλο, ή απλώς ο τύπος υπάρχει παντού (σαν τον Μύθο... και κάτι άλλο)  ;
4. Υπάρχει περίπτωση να απαλλαχθούμε από τις παπαροκλάδες του κάθε τυχάρπαστου και να συζητήσουμε σοβαρά ένα θέμα που αφορά το σύνολο της κοινωνίας ;

ΥΓ. Αν οι απαντήσεις σας είναι ΟΧΙ - ΝΑΙ - ΝΑΙ - ΟΧΙ, σώωωωωωωπα ξύπνησα και ανακάλυψα τον κόσμο !

GatheRate

Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου 2009

Το δικαίωμα ξανασταυρώνεται

Διάβαζα τις προηγούμενες ημέρες διάφορες ηλεκτρονικές δημοσιεύσεις για την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου κατά της Ιταλίας, σχετικά με τη χρήση θρησκευτικών συμβόλων και την επίδραση/επίπτωση της στα υπόλοιπα κράτη-μέλη, αναφορικά με τη δεσμευτικότητα της. Επίσης διάβασα σχετικά με την αίτηση που υπεβλήθη ενώπιον του Εφετείου Αθηνών για την αφαίρεση της εικόνας και του ευαγγελίου κατά την εκδίκαση υποθέσεως, κατόπιν αιτήματος διαδίκου.


Στο σημείο αυτό πρέπει να γίνει η εξής σημαντική παρατήρηση. Το σχόλιο που ακολουθεί παραβέπει εντελώς τη νομική σκοπιά των πραγμάτων και προσπαθεί να μείνει στην ουσία των πραγμάτων.
Υπό αυτό αυτό το πρίσμα, αξίζει να σημειωθούν, επιγραμματικά, τα εξής :
1. Στο μέτρο που κάθε πολίτης είναι ελεύθερος να πιστεύει ή να μην πιστεύει στην ύπαρξη ανώτερης δύναμης, όποιο όνομα κι αν της δίνει, είναι προφανώς απαράδεκτο να παρεισφρύουν θρησκευτικά στοιχεία (σύμβολα, δόγματα κ.λ.π.) σε διαδικασίες που απευθύνονται σε αόριστο αριθμό ατόμων, όπως είναι η δικαστική διαδικασία.
2. Είναι προφανώς δικαίωμα του πολίτη να αρνηθεί την ύπαρξη / αποδοχή θρησκευτικού στοιχείου, σε διαδικασία που δεν είναι θρησκευτική, είτε πιστεύει, γενικότερα στην ύπαρξη ανώτερης δύναμης, ή σε συγκεκριμένη θρησκεία, είτε δεν πιστεύει ούτε στο ένα, ούτε στο άλλο.
3. Το δικαίωμα έχει απονεμηθεί, ή ίσως να έχει κατακτηθεί από τους πολίτες, προκειμένου να αποφεύγονται φαινόμενα διακρίσεως, με βάση τα πιστεύω εκάστοτε πολίτη. Σε περιπτώσεις δε που τυχόν διάκριση υπέρ ή εις βάρος πολίτη είναι πιθανή και η βλάβη εξ αυτής αυξημένη, είναι επιβεβλημένο να λαμβάνονται αυστηρότερα μέτρα.


Με βάση τα παραπάνω, κατ' αρχήν και προς αποφυγή παραξηγήσεων δηλώνω ότι δεν πιστεύω σε θρησκεία, σε σχέση δε με την ύπαρξη ή όχι ανώτερης δύναμης, δηλώνω άγνοια. Σε σχέση με τα δικαιώματα μου ως πολίτη, πιστεύω εμφαντικά ότι πρώτη εγώ πρέπει να τα υπερασπίζομαι, κυρίως μέσω του σεβασμού των δικαιωμάτων των συμπολιτών μου. Η ύπαρξη θρησκευτικών συμβόλων σε κάθε κοινωνική διαδικασία (μεταξύ των οποίων και η δικαστική) θεωρώ ότι είναι απαράδεκτη και στο μέτρο που επιβάλλεται σε ευπαθείς - λόγω συγκεκριμένων συνθηκών - κοινωνικές ομάδες (όπως στους διαδίκους μιας δίκης, από την έκβαση της οποίας μπορεί να διακυβεύονται σημαντικότατα ζητήματα της ζωής τους, ή στα σχολεία που αλώνεται το ανυπεράσπιστο μυαλό ανθρώπων) είναι κατακριτέα, αποδοκιμαστέα και αποκρουστέα.


Στη συγκεκριμένη όμως περίπτωση (αίτηση ενώπιον του Εφετείου Αθηνών) παρατήρησα ότι, σύμφωνα με τις πληροφορίες που εντόπισα, η υπόθεση που εκδικαζόταν αφορούσε τη διόρθωση αποφάσεως, συνεπώς το δικαστήριο είχε ήδη κρίνει την ουσία της διαφοράς και η εν λόγω διαδικασία αποσκοπούσε στη διόρθωση κάποιου στοιχείου της αποφάσεως που ουδόλως επηρέαζε την έκβαση της δίκης. Από το γεγονός αυτό οδηγούμε στο συμπέρασμα ότι η αίτηση για την αφαίρεση της εικόνας και του ευαγγελίου έγινε επ' αφορμή της εκδόσεως της παραπάνω απόφασης του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου και όχι για τη διαφύλαξη ζωτικής σημασίας συμφέροντος του διαδίκου. Υποθέτω δε, εντελώς αυθαίρετα και ατεκμηρίωτα, ότι όταν δικάστηκε η εν λόγω υπόθεση στην ουσία της, κανένα τέτοιο αίτημα δεν υποβλήθηκε.
Το γεγονός αυτό καθεαυτό προφανώς δεν αλλάζει - ούτε θα μπορούσε να αλλάξει - τη θέση μου ότι στις δικαστικές αίθουσες δεν επιτρέπεται να υπάρχουν θρησκευτικά σύμβολα. Αλλάζει όμως την οπτική γωνία που αποφασίζω να δω για λίγο το θέμα αυτό. Τα δικαιώματα πρέπει να διεκδικούνται και να απαιτείται ο σεβασμός τους κατά πάντα χρόνο και όχι μόνο όταν η επικαιρότητα τα φέρνει στο προσκήνιο. Αναρωτιέμαι λοιπόν αν θα είχε υποβληθεί η αίτηση για την αφαίρεση της εικόνας και του ευαγγελίου, εάν προηγουμένως δεν είχε έρθει στην επικαιρότητα η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου και, μετά λύπης, συμπεραίνω - αυθαίρετα ίσως - πως όχι.


Αντί άλλου σχολίου : Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα, χωρίς εμένα.

GatheRate

Κυριακή, 22 Νοεμβρίου 2009

Γιατί έτσι μου αρέσει...

Μετά από ημέρες απουσίας, επιστρέφω και περνώ μια βόλτα από το μπλο(γ)κάκι μου.
Βλέπω την τελευταία ανάρτηση μου και αναρωτιέμαι ανήσυχη : "Πας καλά;;; Ανάλωσες πολλή από την ελάχιστη φαία ουσία που νομίζεις ότι διαθέτεις για να συλλογιστείς πάνω στη σκοπιμότητα των συνασπισμών ; Εδώ ο κόσμος χάνεται και ... εσύ στην κοσμάρα σου ; Τόσα θέματα τρέχουν καθημερινά στην επικαιρότητα και άλλα τόσα, αν όχι περισσότερα, εκτός αυτής ... Μα καλά τι πίνεις και δεν μας δίνεις, όταν σου κατεβαίνουν αυτά τα κουλά ;".

Η ψυχανάλυση από το δεύτερο εαυτό μου συνεχίστηκε ακάθεκτη και δριμύτερη, λόγω όμως διαφόρων μπινελικίων που ελέχθησαν, αποφασίζω να μην την αναπαράξω περαιτέρω, διότι θα εκθέσω και τους δύο εαυτούς μου.

Οφείλω όμως να ομολογήσω ότι με αδικώ. ΟΚ, τραβάω τη σχιζοφρένεια και τρώω διάφορες φλασιές, αλλά γιατί αυτό είναι τόσο κακό ; Μήπως είμαι ταγμένη να ασχολούμαι με όσα είναι ή θεωρούνται σοβαρά και παραβίασα τον όρκο μου, αμπελοφιλοσοφώντας για συνασπισμούς ; Στο τέλος τέλος, έτσι γουστάρω. Ουφ πια, τι με έβαλα, χωροφύλακα στα θέματα που με απασχολούν; Αν μου καβ... χμ... αν θέλω, αύριο θα γράψω ανάρτηση για τον οργασμό του ιππόκαμπου ...!!!

Όσο για το δεύτερο - προσγειωμένο και ορθολογικό - εαυτό μου, ένα μόνο σχολιάκι : Εσύ Αδάμ που ήσουν (χθες) ;  Άντε για να μην τα πάρω τώρα ...

GatheRate

Παρασκευή, 13 Νοεμβρίου 2009

ΣΚΕΨΗ Ή ΣΥΣΚΕΨΗ ;

Αν παρατηρήσει κανείς οποιοδήποτε τυχαίο συνασπισμό ανθρώπων, το πρώτο πράγμα που θα ανακαλύψει είναι ότι, λογικό και πραγματικό, προαπαιτούμενο του συνασπισμού είναι η κοινότητα ενός στοιχείου μεταξύ των συνασπισμένων. Αν, σε δεύτερο στάδιο, προσπαθήσει εμπειρικά να ανακαλύψει ποια στοιχεία μπορούν να χρησιμεύσουν ως κοινά, προκειμένου να δημιουργηθεί ένας συνασπισμός, δεν μπορεί παρά να καταλήξει στα εξής δύο : την επιδίωξη ή την πίστη. Ως επιδίωξη μπορεί να ορισθεί το συμφέρον, με ευρύτερη έννοια και αποφορτισμένο από την αρνητική χροία που συνήθως το συνοδεύει, ως πίστη δε, μπορεί να ορισθεί η σύμπτωση απόψεων περί συγκεκριμένου θέματος και η κατ' επέκταση αυτής σύμπτωση στην θεώρηση του ίδιου θέματος.
Είναι περισσότερο από πιθανό ότι η - κοινή - επιδίωξη, υπό την παραπάνω έννοια της, στο μέτρο που στηρίζεται στο κοινό συμφέρον, έναν απολύτως μεταβλητό και ευμετάβλητο παράγοντα, μάλλον ως ευκαιριακή μπορεί να θεωρηθεί. Και τούτο διότι, τυχόν μεταβολή του περιεχομένου του συμφέροντος, το οποίο, αναγκαστικά και εκ των πραγμάτων, εμπεριέχει την υποκειμενική θεώρηση, σε ένα ή περισσότερα μέλη του συναπισμού, θα οδηγήσει αναπόδραστα στη διάσπαση του συναπισμού ή ακόμη και στον αφανισμό του.
Αντίθετα, όμως, η πίστη, υπό την παραπάνω έννοια της, είναι λιγότερο μεταβλητή και κατ' επέκταση ευμετάβλητη, αφού ο πυρήνας της συνίσταται στην εδραιωμένη πεποίθηση, είτε αυτή προέρχεται από την αποδειξιμότητα ή την αποδεδειγμένη αλήθεια της, είτε από την προσήλωση και ανεπιφύλακτη αποδοχή της. Για το λόγο αυτό, άλλωστε, οι περισσότεροι συνασπισμοί που ορίζουν ως κοινό στοιχείο των μελών τους, την πίστη, τείνουν να είναι ανθεκτικοί και διαχρονικοί οργανισμοί, με σταθερό και ανανεούμενο πλήθος μελών.

Λαμβάνοντας όμως υπόψη το προηγούμενο εμπειρικό συμπέρασμα, ότι δηλαδή οι περισσότεροι συνασπισμοί ανθρώπων εδράζονται είτε στην κοινή επιδίωξη, είτε στην κοινή πίστη, μπορούμε, με ασφάλεια, να υποθέσουμε ότι στην μεν πρώτη περίπτωση (κοινή επιδίωξη), οι άνθρωποι που μετέχουν του συνασπιμού, κατ' αρχήν αποζητούν να επωφεληθούν της μεγαλύτερης δύναμης που αυτός εκλύει, σε συνάρτηση με τον αριθμό των μελών του (η ισχύς εν τη ενώσει). Αντίθετα, στη δεύτερη περίπτωση (κοινή πίστη), παρίσταται ανάγλυφη η ανάγκη αποδοχής του ανθρώπου.

Όπως είναι αναμενόμενο, η περίπτωση συνασπισμών με θεμέλιο την κοινή πίστη παρουσιάζει μεγαλύτερο ενδιαφέρον, σε σχέση με τους συνασπισμούς κοινής επιδίωξης, λόγω των κατά κύριο λόγο ωφελιμιστικών ή σε κάθε περίπτωση ευκαιριακού χαρακτήρα των τελευταίων. Περαιτέρω, οι συνασπισμοί κοινής πίστης τείνουν να προσελκύουν την προσοχή του παρατηρητή, διότι διευρύνουν, ή έστω μπορούν να διευρύνουν, τα όρια της παρατήρησης, στο μέτρο που μπορούν εν συνεχεία να διαιρεθούν μεταξύ συνασπισμών κοινής πίστης επί αποδείξιμου ή αποδεδειγμένου θέματος, και συνασπισμών πίστης επί παραδοχών, αποδοχών και αξιωμάτων.

Σε όλες τις περιπτώσεις συνασπισμών όμως, μπορεί ασφαλώς να διατυπωθεί ότι αυτοί (οι συνασπισμοί) ως συντεταγμένη ομάδα αντλούν δύναμη, ευθέως ανάλογη προς τον αριθμό των μελών τους. Η διαχείριση, αλλά και η κατεύθυνση αυτής της δύναμης πραγματοποιείται σύμφωνα με την εσωτερική οργάνωση του συνασπιμού, ο κανόνας όμως θέλει οι τελικές αποφάσεις να λαμβάνονται, στις περισσότερες περιπτώσεις, από έναν μικρό αριθμό μελών του συνασπισμού. Παραβλέποντας τις ενστάσεις, αντιρρήσεις ή όποιες αξιολογικές κρίσεις του θέματος επί του οποίου εδράζεται η κοινή πίστη ενός τέτοιου συνασπισμού, δεν μπορεί κανείς να παραβλέψει το γεγονός της διαχείρισης της δυνάμεως του οργανισμού από μια μικρότερη ομάδα μελών. Το δια ταύτα λοιπόν είναι ότι ακόμη και στις περιπτώσεις συνασπισμών που η κοινή πίστη τους αφορά ένα αποδεδειγμένο θέμα, τα μέλη τους αυτόβουλα και συνειδητά παραδίδουν τη διαχείριση της δύναμης που δημιουργείται και πηγάζει από αυτά, σε μια μικρή - σίγουρα μικρότερη σε σχέση με το συνασπισμό - ομάδα. Στις περιπτώσεις δε συνασπισμών που η κοινή πίστη αφορά παραδοχές, αποδοχές ή αξιώματα, η διαχείριση της δυνάμεως του συνασπισμού είναι βέβαιο ότι θα γίνει από μια μικρή ομάδα, στο μέτρο που τα μέλη του συνασπιμού, σχεδόν προκαταβολικά, πάντως σίγουρα με την ένταξη τους έχουν εκχωρήσει το σχετικό δικαίωμα, κυρίως υπό τη μορφή μιας ακόμης παραδοχής, αποδοχής ή αξιώματος.

Από τα παραπάνω ίσως έχει γίνει ήδη φανερό ότι το ενδιαφέρον της παρούσας ανάρτησης επικεντρώνεται στους συνασπισμούς πίστης επί αποδείξιμου ή αποδεδειγμένου θέματος και η αναφορά στην παράδοση διαχείρισης της δυνάμεως του συνασπισμού σε μια μικρότερη, εκ των κόλπων του συνασπισμού, ομάδα αποσκοπεί στη εν τέλει διατύπωση των ερωτημάτων που απασχολούν τη γράφουσα.
Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη ότι σε τέτοιους συνασπισμούς κατά κανόνα συμμετέχουν άνθρωποι σκεπτόμενοι, οι οποίοι κατά κανόνα, μέσω της συμμετοχής τους σε αυτούς, αποσκοπούν στην περαιτέρω επεξεργασία, πραγματεία ή εμβάθυνση επί του θέματος - θεμελίου του συνασπισμού - ερωτάται ποια είναι η αιτία αυτής της συμμετοχής. Προφανώς ως αιτία συμμετοχής δεν μπορεί να νοηθεί η αναζήτηση γνώσεων, διότι αυτή μπορεί να πραγματοποιηθεί και εκτός των κόλπων του συνασπισμού. Ποιό είναι, λοιπόν, το κίνητρο που ωθεί τους ανθρώπους, και ιδίως αυτούς που ξέρουν και θέλουν να σκέπτονται για τον εαυτό τους, να αποφασίζουν να συσκέπτονται με άλλους, οι οποίοι κατά τεκμήριο δεν πρόκειται να παράσχουν διαφορετική οπτική γωνία ; Και πόσο τελικά ισχυρό μπορεί να είναι αυτό το κίνητρο που τους βοηθά να υπερβούν το φόβο της ακούσιας ποδηγέτησης τους, που ελλοχεύει πάντα, στις περιπτώσεις που πρέπει ή εκ των πραγμάτων γίνεται διαχείριση δυνάμεως ;

Disclaimer (απαραίτητο, γιατί όλοι μας βλέπουμε τον κόσμο και τους άλλους μέσα από τα γυαλιά που ο καθένας έχει επιλέξει ή έχει επιτρέψει να φορά ή να του φορούν ) : Η παρούσα ανάρτηση καμία σχέση έχει (και ούτε θέλει να έχει) με θρησκευτικά θέματα. Επίσης, η παρούσα ανάρτηση δεν φιλοδοξεί να κάνει ψυχανάλυση, ούτε στους άλλους, ούτε στη γράφουσα. Περαιτέρω, η παρούσα ανάρτηση απλώς "κοιτά" ένα θέμα και δεν θέλει να το αξιολογήσει, αλλά αντίθετα προσπαθεί απλά να το "δει". Τέλος, η παρούσα ανάρτηση δεν αποτελεί διακήρυξη πολιτικών ιδέων ή πεποιθήσεων.

GatheRate

Πέμπτη, 12 Νοεμβρίου 2009

SCRABBLE για πολύ δυνατούς λύτες

Αναδημοσιεύω από το μπλογκ Τι μέρα και αυτή, scrabblish game, όπου παρατίθεται μια φράση και εν συνεχεία, μετά από αναγραμματισμό, μια δεύτερη, η οποία είναι σχετική με τον πρώτη.

Και επειδή το βρίσκω ευφυέστατο, προτείνω να το συνεχίσουμε !

PRESBYTERIAN
When you rearrange the letters:
BEST IN PRAYER

ASTRONOMER
When you rearrange the letters:
MOON STARER

DESPERATION
When you rearrange the letters:
A ROPE ENDS IT

THE EYES
When you rearrange the letters:
THEY SEE

GEORGE BUSH
When you rearrange the letters:
HE BUGS GORE

THE MORSE CODE
When you rearrange the letters:
HERE COME DOTS

DORMITORY
When you rearrange the letters:
DIRTY ROOM

SLOT MACHINES
When you rearrange the letters:
CASH LOST IN ME

ANIMOSITY
When you rearrange the letters:
IS NO AMITY

ELECTION RESULTS
When you rearrange the letters:
LIES - LET'S RECOUNT

SNOOZE ALARMS
When you rearrange the letters:
ALAS! NO MORE Z 'S

A DECIMAL POINT
When you rearrange the letters:
I'M A DOT IN PLACE

THE EARTHQUAKES
When you rearrange the letters:
THAT QUEER SHAKE

ELEVEN PLUS TWO
When you rearrange the letters:
TWELVE PLUS ONE

AND FOR THE GRAND FINALE:

MOTHER-IN-LAW
When you rearrange the letters:
WOMAN HITLER

GatheRate

Τετάρτη, 4 Νοεμβρίου 2009

37 λόγοι για να είσαι άντρας και 37 γυναικείες απαντήσεις

Ιδού οι λόγοι που οι άντρες πιστεύουν ότι είναι υπέροχο να είσαι άντρας, αλλά και οι απαντήσεις μιας γυναίκας ...

update : Επειδή ως γνωστόν είμαι υπέρ του γόνιμου διαλόγου (πως τα λέω, ούτε βουλευτής να ήμουν), ανανεώνω το περιεχόμενο της αναρτήσεως, που δημοσιεύθηκε πριν μερικές ημέρες, με τις απαντήσεις του Ιωάννη και όπως είναι αναμενόμενο (για να μην πω και αναπόδραστο) απαντώ ...

1. Οι τηλεφωνικές συνομιλίες διαρκούν περίπου 30 δευτερόλεπτα.
Για αυτό το λογο όμως συνήθως αναγκάζεστε να ξαναπάρετε τηλέφωνο το συνομιλητή σας για διευκρινίσεις!!!!
 Στερεότυπο

 Ποιο ; Ο λόγος ή η αντίρρηση ;

 
2. Οι σκηνές με "γυμνό" στις ταινίες είναι πάντα γυναικείες. 
Είναι ιατρικά επιβεβλημένο, διότι, ως γνωστόν, οι άντρες δεν διαθέτουν αρκετό αίμα για να αιματώνεται ταυτόχρονα και ο εγκέφαλος και το πέος τους !!!
 Χαχαχαχα, γελάσαμε

 Ειλικρινά το εύχομαι. Επιστημονικά πάντως είναι αποδεδειγμένο ότι ο αντρικός εγκέφαλος υπολειτουργεί ή έστω δυσλειτουργεί στη θέα μιας όμορφης γυναίκας.


3. Γνωρίζεις πως δουλεύει το αυτοκίνητο.
Την κρίσιμη στιγμή όμως, καλείτε την οδική βοήθεια, αφού προηγουμένως έχετε διακηρύξει 56895786078 πιθανές αιτίες της βλάβης.

Είναι και αυτή μία άποψη
 Η δική σου ποια είναι ;
 

4. Οι πενθήμερες διακοπές χρειάζονται μια βαλίτσα μόνο.
Στην οποία όμως ποτέ δεν καταφέρνετε να βάλετε αυτά που πραγματικά θέλετε, με αποτέλεσμα αργοπορημένα να θυμάστε οτι ξεχάσατε το αγαπημένο σας μπλουζάκι

 Στερεότυπο
 Όσο ο λόγος, άλλο τόσο και η αντίρρηση ...


5. Η ουρά για να πας σε τουαλέτες είναι κατά 80% μικρότερες.
Η βρώμα όμως είναι κατά 90% μεγαλύτερη
 Πότε πήγες στρατό για να δεις τι είναι βρώμα;

 I rest my case


6. Ανοίγεις τα βαζάκια από μόνος σου.
Πολύ σοβαρός λόγος όντως για να διαλέξεις φύλο !!! Ούτως ή άλλως όμως προτιμάμε τις χάρτινες συσκευασίες απο οικολογική συνείδηση
 Μακάρι



7. Οι φίλοι σου δεν σε "σπάνε" άμα βάλεις κιλά.
Αλλά τρέχετε όλοι μαζί, στα γυμναστήρια για να πέσει η κοιλίτσα


Το κάνουμε για να αρέσουμε με σκοπό το σεξ

Αυτό περί μονοδιάστατου τρόπου σκέψης (που κινείται γύρω από το σεξ) δεν το είχαμε αναφέρει μέχρι τώρα. Ευχαριστώ.
 

8. Τα οπίσθια σου δεν είναι ποτέ λόγος για μια συνέντευξη.
Σίγουρα δεν σοβαρολογείς !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Όχι υπάρχουν και τα βυζιά :P

Η αντίρρηση συνίσταται στο γεγονός ότι οι άντρες αυταπατώνται αν νομίζουν ότι μια γυναίκα δεν δίνει σημασία στην εμφάνιση τους, όταν τους παίρνει ή τους προτείνει συνέντευξη. Άρα και τα ανδρικά οπίσθια είναι ένας πρώτης τάξεως λόγος για συνέντευξη, όταν φυσικά το αξίζουν ...


9. Όλοι οι οργασμοί σου είναι αληθινοί.
Γιατί επιμένετε να πιστεύετε οτι οι γυναίκες ακόμη προσποιούνται τον οργασμό ;;; Και σε κάθε περίπτωση γιατί σας χαλάει ;;; Θα προτιμούσατε μια ατάκα του τύπου, "μωρό με το γαριδακι σου δεν βλέπω προκοπή, οπότε δεν πιάνεις τα τσιγάρα μου ;;"

 Ίσως, στην τελική δεν με νοιάζει μιας και εγώ είμαι σίγουρος ότι θα φτάσω :P
 Αρκεί να μην σου την σπάσει το έτερον ήμισυ πριν προλάβεις ... Και αυτό το πρόβλημα πρέπει να ομολογήσω ότι είναι κοινό και για τα δύο φύλα.
 

10. Η κοιλιά από το ποτό δεν σε κάνει λιγότερο όμορφο.
Ακόμη και στην περίπτωση που η γκόμενα κοπανάει το κεφάλι της στην κοιλιά σου στην πιπα ;;;
 Αυτή το κοπανάει.

 Εάν η επαναλαμβανόμενη κρούση προσθέτει κάτι στην ηδονή, ΟΚ ... προσωπικά φαντάζομαι (καθόσον δεν έχω κάνει άντρας) ότι δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο

11. Δεν σε ενδιαφέρει εάν στις τουαλέτες δεν υπάρχει κάθισμα.
Καιρός να μάθετε οτι καμια γυναίκα δεν κάθεται σε ξένη τουαλέτα, ακόμη κι αν υπάρχει κάθισμα (ναι οι γυναίκες κατουράμε όρθιες και με μεγαλύτερη επιτυχία στη στόχευση!!!)


Πιθανόν 

Take my word for it
 


12. Δεν χρειάζεται να κουβαλάς μια τσάντα γεμάτη άχρηστα πράγματα.
Φυσικά, όταν όμως χρειάζεστε χαρτομάντηλο απευθύνεστε σε μια γυναίκα !!!!
 Υπάρχουν και πλανόδιοι και περίπτερα

 Την επόμενη φορά που σε μια καφετέρια/εστιατόριο θα μου ζητήσουν χαρτομάντηλο, θα παραπέμψω στο περίπτερο ή στον πλανόδιο. Περιττό φυσικά να σου πω ότι επιβεβαιώσες αυτή την αντίρρηση

 

13. Πας στο μπάνιο μόνος σου.
Οι γυναίκες όμως μπορούν πάντα να πάνε στο μπάνιο με ... παρέα. Κι ας βρεθεί ένας να μου πει οτι δεν θα ενέδιδε σε μια τέτοια πρό(σ)κληση


Δεν έχω πρόβλημα με τον ανδρισμό μου οπότε δεν με χαλάει να πάω σε δημόσιο WC με ένα φίλο μου.
 Είτε δεν έπιασες το υπονοούμενο, είτε είμαι εντελώς ξανθιά και δεν καταλαβαίνω την απάντηση σου. Σε κάθε περίπτωση ως παρέα ορίζεται η συντροφιά για χρήση του μπάνιου κατά διαφορετικό τρόπο από τον προδιαγεγραμμένο και προδηλωμένο. 


14. Το επίθετο σου μένει πάντα το ίδιο.
Ξυπνήστε επιτέλους... και το δικό μας μένει πάντα το ίδιο συν το γεγονός οτι μπορούμε να το δώσουμε και στα παιδιά μας !!! (σε ποιον αιώνα ζείτε;)

Μεγάλο θέμα! Ο θρίαμβος του φεμινισμού.
 Εσείς το κάνετε θέμα ότι κρατάτε το επίθετο σας. 
 

15. Στα εστιατόρια τρως όλο το φαγητό.
Και εμείς τρώμε όλο το φαγητό μας !!! Με τη διαφορά ότι το όλο για εμάς δεν είναι ένα βήμα πριν την πλύση στομάχου !!!!

οκ

16. Μπορείς να κάνεις μπάνιο και να ετοιμαστείς σε 10 λεπτά.
Θεωρητικά ναι, πρακτικά μένει ακόμη να αποδειχθεί (ειδικά αν η γυναίκα σας δεν έχει φροντίσει να σας διαλέξει, πλύνει και σιδερώσει τα ρούχα σας)

Υπάρχει και η Μαμά :P
 Και αυτή γυναίκα είναι ... Αλήθεια το θέμα του Μαμάκια, το έχουμε θίξει ;
 

17. Όσο σεξ και να κάνεις δεν χάνεις την υπόληψη σου.
Ξανασκεφτείτε το, κάποιοι από εσας χάνουν εντελώς την υπόληψη τους κάνοντας σεξ (γιατί το μέγεθος μετράει!)

Τι σχέση έχει το μέγεθος με τη ποσότητα;
 Για φαντάσου σχολιάκι του τύπου : "Α, Ο Κώστας, μπάμια ε;" και απάντηση από ομοιοπαθούσα "Άσε την πάτησα και εγώ" και θα καταλάβεις πως ακριβώς χάνουν οι άντρες την υπόληψη τους. 
 

18. Τα εσώρουχα σου κοστίζουν ακόμα 15 ευρώ η συσκευασία των τριών.
Και είναι καλό αυτό ;;; Φτηνιάρηδες...

Παλιά, εδώ και μερικές δεκαετίες τα ανδρικά εσώρουχα κοστίζουν και αυτά αρκετά.
 Ι rest my case ... again




19. Δεν χρειάζεται να ξυρίζεσαι από τον λαιμό και κάτω.
Για αυτό κάποιοι μοιάζετε με αρκούδες !!!
 Χμμμ σε πολλές γυναίκες αρέσουν οι τριχωτοί άνδρες.

 Γούστα είναι αυτά θα μου πεις .. Συνεπώς, αυτό το ποσοστό των γυναικών σας γλιτώνει από το ξύρισμα από το λαιμό και κάτω.

 

20. Εάν στα 34 είσαι ακόμα "single" κανείς δεν το κάνει θέμα.
Το θέμα δημιουργείται όμως όταν στα 50 (κατάλληλη ηλικία γάμου για τους 'αντρες) αποφασίζετε να τεκνοποιήσετε αλλά από στύση, γμτ!
 Ευτυχώς υπάρχουν και οι τράπεζες σπέρματος και η ιατρική επιστήμη

  Ευτυχώωωωωωωωωωως... αρκεί να ξεπεράσετε το κόλλημα με το βιολογικό απόγονο


21. Όλα στο πρόσωπο σου παραμένουν στο φυσικό τους χρώμα.
Πριν ή μετά το σολάριουμ ;;;;

 Χαχαχαχα, γελάσαμε
 Και εμείς ! Πολλές φορές...


22. Η σοκολάτα είναι απλά "ένα τσίμπημα", όχι το επιδόρπιο σου.
Μπορώ να σας πω ότι για μερικούς είναι και όλο το "σεξ" που θα κάνουν για ένα μήνα !!!!

 Αν έχεις τόσο σουξέ μπράβο σου αλλά ευτυχώς υπάρχουν πολλές γυναίκες σε αυτό τον πλανήτη.
 Τι σχέση έχει το δικό μου σουξέ με το γεγονός ότι πολλοί άντρες δεν μπορούν να βρουν σεξουαλικό παρτενέρ και για το λόγο αυτό οδηγούνται στη ... σοκολάτα;
 

23. Μπορείς κάποτε να γίνεις πρόεδρος της Δημοκρατίας (ή πρωθυπουργός).
'Οταν συντονιστείτε σε αυτόν τον αιώνα, ξανασκεφτείτε το επιχείρημα αυτό (επιπλέον δεν θέλω να σας τρομάξω, αλλά γυναίκες κυβερνούν, από καταβολής του, τον κοσμο αυτό, μόνο που σας αφήνουν να πιστεύετε ότι το κάνετε εσείς)

Ευτυχώς στην εποχή μας το φύλο δεν μετράει για αυτά τα αξιώματα.


24. Δεν είναι απαραίτητο να θυμάσαι όλα τα γενέθλια των άλλων.
Τα δικά σας όμως πρέπει να τα θυμούνται οι άλλοι και να σας κάνουν και δώρα, αλλιώς είναι γαιδούρες

 Δεν γνωρίζω πολλούς άνδρες με τέτοια κολλήματα
 Θα γνωρίσεις ... Την ημέρα που η καλή σου θα ξεχάσει τα γενέθλια σου...



25. 3 ζευγάρια παπούτσια είναι αρκετά.
Γιατί τότε δεν έχετε ποτέ μόνο τρία ;

 Υπάρχει ένα χάσμα στο να έχεις λίγα ζευγάρια και στο να έχεις ψύχωση με το θέμα.
 Όντως ... το γεγονός όμως είναι ότι 3 δεν είναι αρκετά, παρά τα περί του αντιθέτου υποστηριζόμενα

 

26. Τα προκαταρκτικά είναι "optional".
Ελάτε τώρα .... είμαστε σοβαροί  ;;; Πόσοι από εσάς έχετε στύση τη στιγμή ακριβώς που θα σας ζητηθεί ;;;
 Αν το έτερον ήμισυ έχει τα κυβικά που πρέπει πολύ εύκολα

 Δηλαδή απο το 0 στα 100 σε πόσα δευτερόλεπτα ;
 

27. Δεν χρειάζεται να τακτοποιείς το διαμέρισμα κάθε φορά που έρχεται ένας υδραυλικός.
Όχι φυσικά, αρκεί να περάσει πριν η αρχαιολογία να εντοπίσει κάτω από την πολυκαιρισμένη ακαταστασία τους σωλήνες !!!

 Χαχαχαχα, γελάσαμε

Είδες τι γενναιόδωρη που είμαι ;;;
 

28. Στο συνεργείο σου λένε πάντα την αλήθεια.
Ναι αλλά θα πληρώσετε και το λαστιχάκι που θα σας αλλάξουν (ενώ εμείς έχουμε και τα τυχερά μας)

 Αν παραδέχεστε ότι είστε πουτάνες πάω πάσο.
 Αυτό που παραδεχόμαστε ότι εκμεταλλευόμαστε το μονοδιάστατο τρόπο σκέψης σας (που περιστρέφεται γύρω από το σεξ και την προσδοκία του), διότι δεν είναι απαραίτητο για να πάρουμε αυτό που θέλουμε να σας κάτσουμε κιόλας
 

29. Δεν σε ενδιαφέρει εάν κανείς δεν πρόσεξε το καινούριο σου κούρεμα.
Πόσο διαφορετικό μπορεί να είναι άλλωστε άπο το προηγούμενο ;;;;

Αν δεν έχεις φαντασία λίγο
Οπότε πως να το προσέξει κανείς ;
 

30. Μπορείς να παρακολουθήσεις τηλεόραση σε απόλυτη ησυχία με έναν φίλο χωρίς να σκέφτεσαι: "Είναι νευριασμένος μαζί μου;".
Αρκεί να μην είναι αστυνομική ταινία και αρχίσετε τις υποθέσεις ε;;;

Τι το κακό έχουν οι υποθέσεις; Η φαντασία είναι κάτι πολύ θετικό για τον άνθρωπο.
Είναι, αρκεί να μην την εκδηλώνει την ώρα που ενοχλεί τον άλλο άνθρωπο (όπως στην περίπτωση που μια γυναίκα θυμάται 1500 θέματα προς συζήτηση λίγο πριν αρχίσει αγώνας του Champions League)
 

31. Γνωρίζεις τουλάχιστον 10 τρόπους για να ανοίξεις μια μπύρα.
Ουαου ούτε πυρηνικός φυσικός δεν μπορεί να το κάνει αυτό !!! (αλήθεια όμως με το πουλί σας μπορείτε ;;; 'Η ανατριχιάζετε και μόνο στην ιδέα;)

Δεν έχω δοκιμάσει, λες να αξίζει τον κόπο :P
Αν το δοκιμάσεις, διαφώτισε μας σχετικά!

 

32. Όταν κάθεσαι δεν χρειάζεται να θυμάσαι τι φοράς για να βάλεις ανάλογα τα πόδια σου.
Λες και μπορείτε να καθίσετε με τα πόδια σταυρωμένα !!!!

Λίγη γυμναστική είναι
Την κάνετε όμως ;
 

33. Άσπρα μαλλιά ίσον μεγαλύτερη γοητεία.
Αρκεί να υπάρχουν μαλλιά ...

Υπάρχουν και πλαστικές
Και ελάτε μετά να μας πείτε για τη γυναικεία ματαιοδοξία ..
 

34. Κανείς δεν χαζεύει το στήθος σου ενώ σου μιλά.
Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι μερικούς δεν γυρίζει καν τους κοιτάξει κάποιος όταν τους μιλά !!!!

Ίσως να είναι καλύτερο από το να με βλέπουν σαν αντικείμενο του σεξ.
Αφου δεν νιώθετε εσείς άσχημα που δεν μπορείτε να ξεκολλήσετε τον εγκέφαλο σας, θα νιώσουμε εμείς;

 35. Μπορείς να αγοράσεις προφυλακτικά χωρίς ο υπάλληλος να σε φανταστεί γυμνό.

Μπορείτε όμως πάντα να το χρησιμοποιήσετε ;;; 'Η μένετε μερικές φορές με την ελπίδα ;

Ισχύουν και τα δύο και για τα δύο φύλα


Πιστεύεις ότι είναι το ίδιο εύκολο για έναν άντρα να βρει ερωτικό παρτενερ, όσο είναι για μια γυναίκα ;


36. Σε ένα πάρτι εάν κάποιος άλλος ντυθεί με τα ίδια ρούχα μπορεί να γίνει φίλος σου.
Φυσικά ... Η κακογουστιά δεν πάει στα βουνά και πάντα το άλλοθι είναι χρήσιμο

Χαχαχαχα, γελάσαμε
Πάλι ;;; 
 

37. Τα παπούτσια σου ποτέ δεν σε πληγώνουν και δεν χρειάζονται άλλαγμα.
Surprise! Χρειάζονται βάψιμο !!!!!!!!!

Που το κάνει κάποιος τρίτος.
Το θέμα είναι ότι κάποιοι άντρες δεν μπαίνουν καν στη διαδικασία να το ζητήσουν από τον τρίτο

GatheRate