Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Ευχές - κονσέρβα

Είχα αποφασίσει ότι σήμερα δεν θα άνοιγα καθόλου το μπλό(γ)κάκι μου, για να αφοσιωθώ  (ουάου!) στη δουλειά μου, αλλά θέλω να αγιάσω και δεν με αφήνουν οι διαβόλοι ! Προκειμένου λοιπόν να μην σπαταλήσω άλλο χρόνο, προσπαθώντας (ανεπιτυχώς τελικά) να αντισταθώ στον πειρασμό, αποφάσισα να ενδώσω.

Ιδού λοιπόν το σημερινό "καυτό" θέμα.

Διαβάζω στην Ελευθεροτυπία ότι την περίοδο των εορταστικών ημερών (αμάν πια!) απεστάλησαν, μέσω κινητών τηλεφώνων, 415 εκατομμύρια μήνυματα SMS, ενώ την προηγούμενη χρονιά είχαν αποσταλεί 311 εκατομμύρια. Με κάποιους πρόχειρους - και πάντα αυθαίρετους - υπολογισμούς, σε κάθε ένα από εμάς αναλογούν περί τα τριάντα πέντε ευχετήρια μηνύματα και πιθανολογώ ότι και εγώ έλαβα περίπου τόσα (+/- κάτι). Το πρόβλημα όμως έγκειται στο γεγονός ότι τα περισσότερα από τα μηνύματα που δέχτηκα ήταν τα λεγόμενα "μηνύματα κονσέρβα", ένα ευχετήριο μήνυμα δηλαδή που σου έχει στείλει κάποιος άλλος και σου άρεσε ή το έχεις δημιουργήσει εσύ και το αποστέλλεις  αδιακρίτως σε όλους τους συγγενείς, φίλους και γνωστούς, απλά για να τηρήσεις την παράδοση και να ευχηθείς.

Δεν μπορώ όμως να καταλάβω γιατί το κάνουμε αυτό.
Αν πρόκειται για φίλους, και θέλουμε να ευχηθούμε γιατί δεν στέλνουμε ένα πραγματικό ευχετήριο μήνυμα, ή γιατί δεν παίρνουμε τηλέφωνο, ή ακόμη καλύτερα γιατί δεν κανονίζουμε να πάμε μια βόλτα από το σπίτι τους; Γιατί ρε φίλε, μου γράφεις πέντε γραμμές κοινοτοπίες και μου τις στέλνεις; Δεν έχεις κάτι να μου ευχηθείς για τη ζωή μου έτσι όπως την ξέρεις ;
Αν πρόκειται για απλούς γνώστους, μια κάρτα και έξω από την πόρτα!  Αφού ρε παλικάρι το ξέρω ότι με έχεις γραμμένη, πιστεύεις πραγματικά ότι σημαίνει κάτι να μου στείλεις SMS με μπαγιάτικες ευχές;

 Προσωπικά, δεν απαντώ στα μηνύματα κονσέρβα, από όποιον κι αν προέρχονται και στέλνω ευχές μόνο σε όποιους και όποτε θέλω.

Παλαιότερα, έλεγα ότι αναγνωρίζεις και μετράς τους φίλους στα ζόρια ... Τώρα πλέον συμπληρώνω ότι τους μετράς και τις εορταστικές ημέρες. Και φέτος τα Χριστούγεννα, χάρηκα που ένας απλός γνωστός προσπάθησε 3 φορές να με πάρει τηλέφωνο, στο κινητό μου, για να μου πει χρόνια πολλά και αφού δεν τα κατάφερε  μου έστειλε μήνυμα, που προοριζόταν μόνο για μένα. Εννοείται φυσικά ότι του απάντησα, και μόλις τελειώσω αυτή την ανάρτηση, θα τον πάρω τηλέφωνο να μιλήσουμε.

GatheRate

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου