Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Να κι αν γυρίζει, να κι αν δεν γυρίζει...

Λοιπόν, το αποφάσισα. 
Αφού ό,τι και να λέω, κάποιοι συνεχίζουν να με γράφουν εκεί που δεν πιάνει μελάνι, θα αρχίσω να τους γράφω και εγώ.

1. Δεν γουστάρω αποπληθωρισμό των μισθών, αλλά αποπληθωρισμό των τιμών. 
(α) Αγοράζω μόνο τα απαραίτητα. Και ναι, ομολογώ ότι όλα όσα αγόραζα παλιά δεν ήταν πάντα απαραίτητα...αλλά τώρα μετανόησα!
(β) Αγοράζω μόνο ελληνικά προϊόντα. Ήδη άλλαξα καπνό, και αφού κατάφερα αυτό, μπορώ να αντικαταστήσω τα πάντα. Και πριν σπεύσουν κάποιοι να χαρούν, να διευκρινίσω ότι από τα ελληνικά προϊόντα, θα αγοράζω μόνο όσα πωλούνται σε λογικές τιμές ΚΑΙ έχουν διαπιστευτήρια ποιότητας. Τουτέστιν μεθερμηνευόμενο, όσοι γράψατε στα παλιά σας τα παπούτσια την Greenpeace για τον έλεγχο των μεταλλαγμένων, ετοιμαστείτε να φάτε πρώτοι πόρτα. Θέλω καλή ποιότητα σε καλή τιμή, κι αν δεν μπορείτε να μου τη δώσετε, τόσο το χειρότερο για εσάς. 
(γ) Δηλώσεις εκπτώσεων με αστερίσκους (ξέρετε, από εκείνους που παραπέμπουν σε ψιλά γράμματα) είναι αντιπαθητικές και για αυτό αποτρεπτικές. Αν επιπλέον, διαβάσω στα ψιλά γράμματα (που θα τα διαβάσω γιατί μπορεί να είμαι μύωψ, δεν είμαι όμως μαλάκας) ο,τιδήποτε αναιρεί την έκπτωση, το προϊόν σίγουρα επιστρέφεται ... στο ράφι.
(δ) Μέχρι να ξεφουσκώσουν οι τιμές στη μαζική εστίαση και στη διασκέδαση, δεν ξαναπατάω. Άλλωστε, καλοκαίρι έρχεται, θα πάμε από βεράντα σε βεράντα. Επιπλέον, έχω στοκάρει, από ανταλλαγές, κάμποσα βιβλία, από στρατηγικές μάρκετινγκ μέχρι Κομφούκιο και Χάξλεϋ, καλύτερα θα περάσω! Α, θα βοηθήσω και τον κουμπάρο μου να κάνει απόσβεση στην πλάσμα του-βου... θα νοικιάζω DVD και θα κατσικωνόμαστε στο σαλόνι του (οι - ελληνικές - μπύρες δικές μας!).
(ε)  Δεν πρόκειται να πάω διακοπές. Τουλάχιστον όχι εάν και για όσο το πορτοφόλι μου θα είναι το μοναδικό αντικείμενο ενδιαφέροντος (και θα μετά θα κοιμάμαι στην αποθήκη).

2. Δεν γουστάρω τη μπουγάδα  (και ειδικά όταν πλένεται ο εγκέφαλος μου - καλά για κυλότα τον περάσατε; )
(α) Κομμένη η Του-Βου. Ιδίως δε δελτία ειδήσεων και λοιπές - δήθεν - ενημερωτικές εκπομπές (αν αυτές είναι ενημερωτικές, εγώ είμαι παρθένα!). Εξαιρούνται τα DVDια και τα ντοκυμαντέρ (άντε και η Ελληνοφρένεια).
(β) Κομμένες οι εφημερίδες. Το περασμένο Σάββατο, ΔΕΝ πήρα τον Επενδυτή, παρά το γεγονός ότι είχε συλλογή έργων της Μαρίας Κάλλας! Είμαι σε πολύ καλό δρόμο...

3. Δεν γουστάρω να με περνούν για βλάκα
(α) Έρχονται δημοτικές εκλογές ... Ουουουου κορίιιιτσια... μπανάααανα (τόση, με το συμπάθειο).
(β) Έρχεται η εποχή της ντομάτας ... Κάποιοι να αρχίσουν να κυκλοφορούν με ... ομπρέλα.
 
(κρίση αυτογνωσίας : Είναι αλήθεια ότι πολλά από τα παραπάνω - αν όχι όλα - έπρεπε να τα εφαρμόζω εδώ και καιρό. Λάθος μου που δεν το έκανα. Έστω όμως και καθυστερημένα, θα το κάνω τώρα).

Update : Διάβασα εδώ ότι το εβδομαδιαίο επεισόδιο της εκπομπής του Σπύρου Παπαδόπουλου στην ΕΡΤ, θα κοστίζει πλέον 35.000 ευρώ, αντί για 65.000 ευρώ ... Σόρρυ κιόλας, αλλά για το πανηγυράκι που στήνεται και βλέπουμε μαγνητοσκοπημένο, θα πληρώνουμε 35.000 ευρώ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ή 140.000 ΤΟ ΜΗΝΑ ή 1.680.000 το χρόνο ;;;;

GatheRate

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου